måndag 3 augusti 2015

Bromsluftare jula

Adaptrar ingår så att de passar alla typer av bromsar. Smarta prylar och tillbehör för garaget, bilen och transporten. Smart uppsättning verktyg som hjälper dig att pressa tillbaka bromskolvarna vid byte av bromsklossar.


Tryckluftsdrivet verktyg som suger ut bromsvätskan med hjälp av undertryck. Gör luftningen av bromsarna mycket enklare. Passar till både bil och MC. Detta är ju något man kan bli galen på.


Såg att både Biltema och Jula hade billiga bromsluftare. Finns ingen bromsluftare i världen som hjälper om du inte kan få loss . Men iaf, kan denna funka, och hur isåfall, och funkar den bra? Jag söker en bra bromsluftare som jag kan hantera själv. Undrar om det funkar att koppla in motoroljebytaren att lufta med. Ser att bromsslang finns på Biltema.


HAr köpt en men fattar inte hur den ska monteras. Adaptere er inkludert slik at de passer alle typer bremser. Biltemas bromsluftare för 169kr funkar bra, inte så hög kvalitet, men fullt . Bromsluftare , tryckluftsdriven 100:-. Min jula -domkraft pajjade me, den bara sjunker ner hela tiden,. Jag luftar med hjälp av en luftman.


Jag brukar ha ställa in trycket till bar. Förkromad enhet, luftdriven, lämplig för bromsluftning av hydrauliska bromsar och kopplingar på motor-fordon. Ett skyddsmedel för hålrummen i fordonets dörrar och tröskelplåtar. Väldigt billiga, ca 40kr. Det finns dock en risk att vissa funktioner på Jula.


När du klickat på Ja, jag har glömt mitt lösenord skickas ett . Dessverre rakk jeg ikke Biltema og Jula hade bare bits ned til T40. Annars har Biltema några också. Har kört kompismetoden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg